Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 14 maart 2017

FLOWERS

                            Hoi allemaal

Daar ben ik weer en nu met een kaartje voor de nieuwe challenge bij Inky Chicks met het thema flowers/bloemen en ja met de lente in aantocht kan dat toch niet moeilijk zijn. Ik heb mij helemal weer uitgeleefd in het rose......tja hoe kan het ook andersss.


Zoals je ziet heb ik niet overdreven en straalt het rose er weer vanaf. Een boeketje bloemen erop verwerkt en bovenin een mooie grote rose strik en verder natuurlijk weer mijn favoriete malletjes.


Heerlijk al die kleine frutsels er tussen en er op het kan mij niet teveel zijn, maar ja je moet natuurlijk wel het plaatje kunnen aan schouwen en hier nog is de strik in close up.


Natuurlijk hebben wij ook weer een hele mooie prijs voor jullie en die komt ditmaal van:



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en jullie te zien bij onze challenge en als je denkt ik hou niet van die bloementjes het mag ook gestempeld zijn als we maar bloemen zien. Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:







5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat een mooie bloementoef!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een fantastisch mooi kaartje, geworden, Jolanda! Heel gaaf! En inderdaad zijn bloemen eigenlijk een must op iedere kaart!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie rose kaart.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Jootje,

    Goh rose;) nooit verwacht van je hihihi

    Maar zonder dollen prachtig kaart met bloemen en strik. Oftewel een echte " Jootje" kaart. Heel mooi.

    Geniet van je vrije dag en tot gauw;) Makkinga begint bijna weer.

    Leafs fan Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, jij hebt je zeker uitgeleefd! Wat een mooi eindresultaat; prachtig!
    Dank-je-wel voor je deelname aan onze BINGOchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda