Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 21 februari 2017

Lollipop, lollipop......

                              Hallo allemaal

Onlangs was ik een dagje bij Plony om lekker te freubelen en te kletsen natuurlijk.....hoort er ook bij en ik wilde wel eens een lollipop maken had er al veel voorbij zien komen op blogs en dat leek mij wel wat om is te maken en ja zo gezegd zo gedaan het begin was gauw gezet en de rest zoals gewoonlijk thuis lekker af gemaakt.


En..... zit dat liedje al in jullie hoofd............wie kent dat nou niet, vraag me niet wie het zong, maar het was toen der tijd een aardig liedje. Ja ik zie jullie al zitten van hoe ging dat ook alweer en als je het weet gaat het niet meer uit je hoofd hoor, misschien gaan jullie nu ook wel een lollipop maken.


Het is tevens mijn voorbeeld voor de nieuwe challenge die vanavond van start gaat bijThe Inky Chicks met het thema happy birthday.


Natuurlijk ook weer in het rose alleen ditmaal in het oud rose gedaan en verders een beetje afgewerkt met bloementjes, hartjes, vlinders en pareltjes en dat alles is om verliefd op te worden.  Deze challenge wordt gesponsord door:



Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog voor de andere voorbeelden en doe gezellig met ons mee en ik zeg tot de volgende creatie maar weer.


Challenges:





15 opmerkingen:

  1. Lollipop lollipop ooo lollipop


    Nu effe serieus, hij is super mooi geworden en wederom in je favoriete kleur.

    Ook je kerstkaart hieronder is top!

    Zie je zaterdag, lekker samen de beurs in Assen onveilig maken. Ons geld hebben we afgelopen zaterdag in Hardenberg al uit gegeven hihihi

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lollipop heb je gemaakt Jolanda, je word er meteen heel vrolijk van zo te lezen..hihi. Mooie kleurtjes en heel lief afgewerkt, complimentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterende lollypop!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lollipop lollipop
    Oh lolli lolli lolli
    Lollipop lollipop
    Oh lolli lolli lolli
    Lollipop lollipop
    Oh lolli lolli lolli
    Lollipop (pop)

    Call my baby lollipop
    Tell you why
    His kiss is sweeter than an apple pie
    And when he does his shaky rockin' dance
    Man, I haven't got a chance

    I call him
    ...

    Hoe moet ik nu dadelijk gaan slapen, met dit liedje in mijn hoofd?
    Je hebt er een lekker zoete lollipop van gemaakt. Om op te vreten. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh Jolanda wat een prachtige lollypop heb jij gemaakt ... super van kleur en zo netjes afgewerkt weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi geworden hè Jo.....superrrrrr gaaf. Nu weer iets anders verzinnen voor de volgende LKK dag.....ik ga ff broeden hahahaha.
    Dankjewel voor je deelname bij LHOSM, Simply Magnolia and Paradise of Stamps....allemensen....heb ik ze nu allemaal gehad??? Whahahahahaha.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt wat aangericht met je liedje Jolanda...lol.
    Wat is je lollipop gaaf geworden zeg! Ik scroll iedere keer weer naar boven om opnieuw te kijken. Prachtig ingekleurde magnolia en je lolly is een dot om te zien!
    Wat zul je een heerlijke dag hebben gehad bij Plony.
    Dankjewel voor je schitterende inzending naar Scr@p-Cards Challenge!
    Liefs van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda geweldig mooi is je lollypop je kan er blijven naar kijken ohhh en wat leuk gezellig freubelen bij Plony
    dank voor je mooie inzending op het scrap-cards blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In 1 woord schitterend, Jolanda!
    Leuk dat je meedoet met de AnMa Creatief challenge...bedankt daarvoor.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fantastic creation, it seems to be glowing with its tulle all around! so well done
    thank you big time for playing along at Marvelous Magnolia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda
    Prachtig is je lollipop en zo mooi van kleur ook, Tilda is erg mooi ingekleurd.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic creation. Thank you for joining us at Marvelous Magnolia challenge. Hugs
    Laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is Gorgeous. Absolutely love the colours and all the details. Thank you for joining us at All About Magnolia challenge.

    Evie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So gorgeous!
    Thanks for playing along at In the Pink this time.
    Good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda