Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 22 januari 2017

Just purple

                              Hallootjes

Jaja daar was ik weer en wat voelt dat goed zeg. gewoon lekker freubelen en je verstand verder op nul. Ik heb nu eens geen rose kaartje gemaakt neee echt niet. Ik moet zo af en toe ook eens wat andere kleuren opmaken toch anders ligt het maar te vergaan hier in mijn hobby hok.


Ja die knalt ff goed eruit he en zoals je ziet lekker met me noortjes bezig geweest dat dan wel weer.


En ach deze bloementjes moeten we toch ook is gaan gebruiken, want ik kan dan wel beurzen aflopen en leuke hebben dingetjes kopen en gezellig in een glazen pot stoppen omdat dat zo leuk sta, maar dat is niet echt de bedoeling van de hobby of je moet gek op verzamelen zijn hihihi.


Nou ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten dan ga ik nu mijn bureau een beetje opruimen ja een beetje hoor, want anders kan ik morgen niks meer terug vinden en ik wil morgen toch ook weer wat gaan freubelen. Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.



Challenges:






10 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart stempel is super leuk, prachtig hoor, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren combi.... en je kaart is prachtig.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, Jolanda!
    Wat leuk dat je voor de 3e keer meedoet met de AnMa Creatief 'steentjes' challenge!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een plaatje, Jolanda! Echt heel gaaf! Ben gek op paars!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card, beautifully coloured and designed. Thanks for playing along with Creative Inspirations challenge. Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely beautiful! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is altijd genieten bij jou Jolanda en zie...je kan ook heel goed freubelen met adere kleuren?! Maar roze is wel altijd een mooie basis kleur hè! Je kaart is weer een mooie verzameling van allemaal prachtige dingen en ik vind het prachtig in deze kleuren!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergave kaart meis.....echt heeeeel gaaf. Wat ben je lekker in de weer geweest met je spullies.....maar heb je nu zelf gekleurd of is het kant en klaar....daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik zag op FB dat Ghea vroeg om zo'n bloemetje.....ik ga ook maar ff vragen denk ik hahahaha.....Ik ook...ik ook....ik ook.....ik vind ze echt gaaf die rolbloemen. Moet toch denk ik die mal maar aanschaffen. Eens kijken of ik hem nog ergens op de kop kan tikken.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje, mooie combinatie van kraft met paars/lila. Je decoratie maakt het helemaal af Jolanda..prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda