Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 3 juni 2016

Butterfly,s/vlinders

                           
                            Goedenmorgen allemaal

Wat was het de afgelopen dagen weer warm en ja ook koud en nat, maar dat zijn we onderhand gewend hier in dit kikkerlandje. Ik ga in ieder geval proberen jullie wat op te vrolijke met een nieuwe challenge die vandaag van start gegaan is bij WLVC en we hebben een heel leuk en mooi thema en dat is..... VINTAGE met vlinders op je kaartje/creatie en zeg nou zelf wie vindt vlinders nou niet leuk.


En dit is mijn voorbeeldkaartje voor jullie en ja ik gebruik eigenlijk altijd wel een vlinder op me creatie(s) want ik vind het toch zulke mooie sierlijke diertjes en toch als je dan een kaart of creatie met het thema moet maken dan zit je weer te denken van hoe ga ik dit doen en hoeveel en ach ik moet gewoon niet denken maar doen scheelt weer hoofdpijn van het denken whahaha............


Voor het eerst kwastjes gemaakt en gebruikt op mijn kaartje, maar daar moet ik echt nog wat mee gaan oefenen hoor, want het is nog niet zoals ik wil. Mijn DT-collega,s hebben ook hele mooie voorbeelden gemaakt wil je weten welke neem dan een kijkje op ons blog en zie gelijk wat voor een mooie prijs wij weer hebben die ditmaal wordt gesponsoord door:


Deze challenge duurt tot 17 juni 18.00 u dus ik zeg doe gezellig mee allemaal en ik ben benieuwd wat voor moois ik dit keer krijg te zien van jullie en dan zeg ik tot een volgende creatie maar weer.



Challenges;





17 opmerkingen:

  1. Wow, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Prachtige details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, mooie vorm, kleuren, vlinders en bloemen.
    Gezellig dat je meedoet aan onze craftAddiction challange.
    Toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda
    Je kaart is beeldschoon en ik word er zeker vrolijk van hoor. Er zitten veel mooie vlinders op en die kwaatjes zijn juist heel goed gelukt.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart zie ik hier weer op je blog Jolanda, prachtig met de kwastjes, er is zoveel op te zien, weer super mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super mooi weer Jolanda! Zoveel mooie details en prachtig op elkaar afgestemd, top!
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar kom ik nog aan getuft Jolanda, haha Je DT kaart is weer een lievie en met je kwastjes is niets mis hoor, haha Je hebt prachtige metalen/filigraan vlinders, die met de pareltjes is helemaal een leuke! Toppie gedaan weer!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda ,
    Schitterende vintage kaart !
    Heel mooi met de vlinders de strik en de flosjes zijn ook heel mooi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart zeg ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'DIEREN' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Dieren}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Jolanda!

    Bedankt voor het meedoen met onze HobbyVision Challenge "Vintage".

    Groetjes, Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful make! Thank you so much for your lovely comments on my Blog today. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful make! Thank you so much for your lovely comments on my Blog today. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje in vintage stijl. Leuk dat je meedoet met onze BINGO bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bjoetie! Ik dacht toch zeker dat ik al gereageerd had bij jou. Zo leuk dat je en meedoet bij de Egel en bij K&K.
    Dank je wel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Jolanda, it's such a wonderful card! Adore your style!
    Check out the new post on the Inky Chicks challenge blog ;) you are mentioned there...
    Hugs, Ally

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend!
    Dank je wel voor het meedoen met de bingo challenge van AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda