Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 18 mei 2016

Kerst en Bling bling

                             Hallo allemaal

Zo alle feestdagen weer gehad en nu is het wachten op eerste kerstdag en dat duurt nog 223 dagen en vandaag begint er dus weer een nieuwe challenge bij WLVC ....hoe kan het ook ander het thema kerst met bling bling op je creatie en niet te vergeten in vintagestyl. En ja hoe zie je dan bling bling, eigenlijk als je te veel nadenk kom je er gewoon niet uit, maar ik ben gewoon lekker bezig geweest met glitter, glitterpapier, glittersteentjes/pareltjes en ja alles wat glimt dus voelde me net een ekster die lekker in haar bakje met glimmertjes zat te zoeken hihihi. Ik had nog een lief en aandoenlijk plaatje liggen van studiolight en daar heb ik weer mijn bloementjes op aangepast en zie een blingbling creatie.


Het plaatje is uitgestansd en bewerkt op het glitterpapier. Je ziet het kaartje glitter je te gemoed. Dit maal heb ik mijn kaartje toch iets aan de rustige kant gehouden vanwege de glimmertjes.


En zeg nou zelf met deze koude dagen kunnen we  toch gezellig aan de kerst creaties beginnen en zo heb je eind van het jaar geen stress toch?? Dus hebben jullie zin doe gezellig mee dit kan tot 2 juni 18.00 u en natuurlijk hebben wij weer een mooie prijs van een van onze sponsors en dat is


Wil je weten wat die prijs is hop dan even naar ons blog en zie gelijk de mooie voorbeelden van mijn DT-collega,s nou als je dan denk ik heb geen leuk plaatje kijk op de rechterside bar en klik op plaatjes en daar staat er vast wel een tussen die je leuk vind voor deze challenge en dan hoop ik jullie terug te zien met een mooie kerst/blingbling creatie. Voor zeg ik tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:






12 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie glitter kerstkaart, mooie bloementoef ook, fijne dag.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Jolanda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig duurt het nog 223 dagen voor het kerst is haha. Je hebt je goed verdiept in de glimmers en glitter Jolanda en dan moet het ook nog vintage worden...jou is het gelukt, nu ik nog!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Jolanda.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart!
    De oranje bloemen op het blauw komen heel mooi uit .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstkaart Jolanda en met kerst mag het wel wat schitteren vind ik ;-)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoor Jolanda en ja de tijd raast voorbij dus ... de bling-bling spat van je kaartje ! Knap gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Jootje,

    it's me.....van de andere kant van de dijk. Beentjes in rust stand naar je wandeltocht??

    Wat een prachtige blingbling kaartje heb je gemaakt.
    Nu ik nog........of toch maar niet........

    Leafs fan Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige bling-bling kaart een plaatje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda