Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 3 maart 2015

Time for a new challenge

En ja hoor een nieuwe challenge bij WLVC en ditmaal is het mijn beurt om jullie te voorzien van een thema. Nou ik kan jullie zeggen dat als dat aan je gevraagd wordt bedenk een thema dan valt dat echt tegen, want ja dan ineens sta je er voor, maar ik denk dat ik een heel leuk thema voor heb bedacht niet heel moeilijk en iedereen heeft er wel eens een gemaakt misschien niet altijd in vintage stijl, maar toch. Ik heb dit keer gekozen voor (tromgeroffel).........................een baby/geboortekaartje en dit mag zowel voor een meisje als voor een jongen zijn en natuurlijk in vintage. En ja ik zit nog helemaal in die babyflow vanwege onze laatste aanwinst ons kleinkind Guus dus ja vandaar dit thema dus. Op ons blog kun je weer alle creaties zien van mijn mede DT-ers en ik kan je zeggen daar zitten wel hele moooooie tussen dus neem daar gewoon een kijkje en je zult zien je smelt gewoon weg van al die pracht creaties. Tja en dan nu de mijn creatie voor jullie.




Dit is het geworden en ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden. Er zit zoveel op ik weet bijna niet meer wat ik zoal gebruikt hebt, maar er zitten een hoop noor mallen kant en strikjes in verwerkt.



En niet te vergeten die stress pareltjes, want die willen niet altijd zoals ik het wil. Oooo zo heerlijk toch dat kleine spul en om zo,n kaartje te maken en dan denk ik daarbij aan mijn eigen kleinkinderen en al die andere babytjes op de wereld die geboren zijn en worden.  Nu zijn jullie natuurlijk ook nieuwsgierig naar de prijs die bij deze challenge hoort nou ik kan je zeggen wij van het team vinden het errrug jammer dat wij niet mee mogen doen whahahaha, want het is echt een hele gave prijs die ditmaal wordt gesponsord door



En als jullie de prijs zien dan zegt mijn gevoel dat jullie gelijk gaan beginnen dus ik stel voor ga maar gauw kijken op ons blog wat voor prijs het is geworden.
 Jullie kunnen met deze challenge weer meedoen tot 17 maart 18.00 u.Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges: 
Hobbyvision # 36 thema bloemen, parels, bedel en bij  KIC # 54 thema bingo en ik heb voor het rijtje roze, bloemen, wit gekozen en bij DCL willen ze graag een tekststempel of een tekst van een die/mal zien. Verder wil ik jullie weer dank zeggen voor al de lieve reacties op mijn vorige post en zeg ik graag tegen jullie tot een volgende creatie maar weer.






18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lieve kaart Jolanda, hier smelt ik van..LOL..Mooi gedaan die combinatie roze met bruin en wat een mooie stansen heb je gebruikt. Schitterend....en je hebt een leuk thema gekozen vind ik..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje leuke details voor mij net iets te vol maar gelukkig kan iedereen maken wat hij wil.Een cas kaartje vind ik nl weer te leeg ...maar dat vind ik ook een kunst om te maken zo kunnen we ons allemaal op onze eigen manier uiten toch helemaal goed zo.
    Fijne dag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Jolanda, het is weer een toppertje. Fijhn dat je meedoet met onze KIC challenge, veel suc6!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Jolanda. er zijn heel veel mooie details op te zien
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Jolanda!
    Mooi bewerkt, veel op te zien!
    Fijn dat je zo kunt genieten van die babyflow....en zo kunnen we stiekem allemaal een beetje meegenieten!
    Fijne avond!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige babykaart! Was duidelijk een logische keuze voor jou!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Jolanda! Helaas voldoet de kaart niet aan de voorwaarden voor de challenge van DCL. De opdracht is geen afbeeldingen maar alleen maar tekst. Je hebt nog even de tijd dus je zou nog opnieuw mee kunnen doen? Toch leuk dat je de kaart met ons wilt delen.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Jo;anda
    je maakt werkelijk prachtige kaarten en deze vind ik super gaaf meisje.
    liefs van Anneke.
    ps, ik stuur je nog wat hoor, voor het ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jolanda wat een leuk thema ... Jouw kaartje is een plaatje hoor .. prachtig de kleurkeuze en er valt zo veel moois op te bewonderen ... Geweldig vind ik ze !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad een thema waar iedereen wel mee uit de voeten kan denk ik Jolanda....nu de tijd nog....ik ga mijn best doen! Dat heb jij al gedaan, want het ziet er geweldig mooi uit! De kleuren, de details, mallen, het is een bijzonder mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Jolanda, heel leuk plaatje ook.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Jootje,

    Nu begrijp waarom je voor jou doen zo stil was de laatste tijd, je zat natuurlijk over het na te denken en uiteraard moest je zelf ook aan de bak om het ten uitvoer te brengen. Wel je bent met vlag en wimpel geslaagd op beide fronten. Schitterend kaartje, je zou bijan denken dat je alweer beppe gaat worden ;

    Ik heb gelukkig nog dikke anderhalve week de tijd.......

    leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Heel mooi. Tof dat je meedoet met de challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,
    Ik dacht dat ik allang volger van je was, maar bleek dus van niet!!! dus snel gedaan! En wat heb je weer een fantastisch kaartje gemaakt voor het WLVC blog. Er is zoveel moois op te zien....ik geniet hier heel erg van!...prachtig gedaan!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,
    wauww schitterende creatie
    super mooi gedaan !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda wat een prachtige kaart mooi gemaakt en super afgewerkt. Bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creatie hoor maar zoals Ellen al zei helaas niet voor DCL. Toch fijn dat je hem met ons hebt gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda