Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 5 juni 2014

Druk, druk, druk of .............

Kennen jullie dat ook lijkt wel of ik tijd te kort kom.........of ben ik gewoon een beetje laat met alles. Laat ik het maar op het laatste houden, want mijn collega was 31 mei jarig en zat toen op Kos in Griekenland en ben dus vandaag begonnen met haar kaartje te maken in opdracht van al mijn collega,s hihi werd al betaald en had nog niks gemaakt, maar daar hadden ze wel vertrouwen in dat dat goed zou komen. En idd dit kwam ook goed, maar...............nu is mijn andere collega morgen jarig en gelukkig voor mij is zij vrij hebben we een lang weekend en zie ik haar woensdag weer, want dan is zij weer op haar werk. Alleen ik ga dit weekend weer heerlijk gezellig naar mijn vriendin toe in Friesland, maar daar kan ook gefreubeld worden als we tijd hebben daarvoor natuurlijk, want het lijkt echt of die vliegt. En ja dat is nog niet alles hoor, want daarna moet ik er nog eentje maken voor mijn collega die nu met vakantie is en die begint weer op 16 juni. Jaja tijd genoeg zal je denken, maarrrrrrrdie tijd he waar blijf die toch. Dit is het kaartje voor mijn collega geworden.


Ja en dit heb ik dus vandaag gedaan toen ik lekker uit mijn bedje kwam. Oke even een paar boodschapjes gedaan naar de hobbywinkel, tuurlijk dat kunnen we gewoon niet overslaan en ja ook iets gekocht..............voor mijn vriendin in opdracht hoor had haar ook nog gestoord terwijl ze in werk overleg zat hihi, maar ja dat kan ik niet zien en weten en ook een kleinigheidje voor mij zelf gekocht ja dat kon ik niet laten. 
Heb het kaartje weer lekker in vintage gehouden en dat terwijl ik altijd heb gezegd niets voor mij, maar niet wetende het nu zo leuk vind om het te doen. Aan het bloemen toefje heb ik nog een leuk tasje gedaan.


Wil mijn kaartje mee laten doen aan de volgende challenge en dat zijn:
WLVC NR. 27 alles mag/anything goes zolang het maar vintage is.
SCC #64 daar willen ze graag vlinders op de kaart/creatie zien en bij
MICY # 23 daar zien ze graag de vrouw in het middelpunt op de kaart/creatie.

En kijk dat bedoel ik dus nu die tijd die tijd, zie hier op mijn pctje hoe laat het alweer is dus ik zeg  gauw dank jullie wel voor de leuke berichtjes iedere keer en tot de volgende keer maar weer.




12 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel mooi kaartje voor je collega gemaakt Ga je weer naar Ina dan ben je vlak bij mij ik wens je een fijn weekend toe.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi romantisch lief zacht kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Die collega boft maar en het is duidelijk terecht dat de rest denkt ' dat het wel goed komt'
    Ben nu alweer benieuwd naar de rest.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje! En wat een leuk gezellig druk heb je het ... geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met vlinders erop. Hele mooie kleuren, veel moois op te zien.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita dt lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige mooie kaart, dat tijdgebrek herkennen we allemaal helaas, als dat ergens verkocht werd zou het storm lopen haha.
    Fijne zondag, Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Praat me niet over tijdgebrek....maar gelukkig heb ik nu eens even tijd om rond te struinen in blogland en natuurlijk kwam ik daar jouw prachtige vintagekaartje tegen. Wat een plaatje.....supermooi gedaan en leuk wat je allemaal bij elkaar hebt gezocht en zo mooi hebt verwerkt. Gaaf dat je meedoet bij WLVC en succes!
    groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sapper de flap Jootje, wat een prachtige kaartjes ben ik mis gelopen. Mooi hoor!!

    Oant moarn, leafs fan ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi vintage kaartje, daar hou ik zelf ook zo van. Je collega boft dat ze zo'n mooi kaartje krijgt. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes, Karin DT-Team Miekelotte is Challenging You

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel mooi gemaakt,..
    Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda