Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 22 augustus 2013

And the Winner is.................

Ja de spanning houden we er nog even in. Allereerst wil ik iedereen HARTELIJK BEDANKEN die mij een kaartje heb gestuurd voor mijn verjaardag GEWELDIG wat een kaarten en wat een kleuren zo mooi de een nog mooier dan de ander. Daarom heb ik om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen niet zelf gekozen, maar de mannen hebben gekozen en ja die kijken dan er heel anders naar. En ja ook de candy van mijn blog gaat eruit en spannend, spannend want wie o wie zal dit zijn nu ik laat jullie niet langer in spanning hier komt het....



Het aantal volgers wat ik wilde heb ik niet behaald, maar zoals beloofd ging de candy er vandaag uit ongeacht het aantal volgers nu dan dames opgelet...................And the winner is.........................RICHTSJE  Richtsje van harte gefeliciteerd jij hebt de blog/verjaardagscandy gewonnen neem even contact met mij op. En ja dan hebben we nog een cadeautje weg te geven, want dat vinden wij toch allemaal wel leuk om iets te krijgen toch??? nou in ieder geval ik ben blij dat ik dit niet zelf hoefde te doen, want al die mooie kaarten maakt het moeilijk om er een uit te kiezen, maar na lang beraad is dit de winnaar geworden..........................
Herken je je kaart ook jij mag contact met mij opnemen. Wel ik ga de pakketjes alvast klaarleggen voor jullie en wie weet kan je er in het weekend al van genieten. Ik ga weer een rondje bloggen  en zeg tot gauw maar weer en liefsssssssss van mij.

XXX

6 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd met je verjaardag
    Ook Richtsje en Trijntje gefeliciteerd. Mooie kaart hoor Trijntje. En Jolanda dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Jolanda met je verjaardag
    en natuurlijk ook de dames die hebben gewonnen gefeliciteerd
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda, Gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een hele fijne dag hebt.
    Richtsje gefeliciteerd met je prijs, fijn dat Jolanda ons allemaal een kans heeft gegeven en nog fijner voor jou dat jij hem hebt hihi.
    veel plezier ermee, liefs hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jolanda, hieper de piep hoera. Trijntje en Richtsje gefeliciteerd met de candy en de prijs, super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    En Richtsje proficiat met het winnen van de candy en Trijntje met je kaartje! Dank je wel Jolanda voor deze kans.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Jolanda:)
    wat heb ik een mooie kaart van je gekregen:)
    als jou verjaardag net zo als de mijne is verlopen dan heb je er volop van genoten:)
    xoxox Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda