Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 13 januari 2013

Typisch voor een man

Hoi Allemaal voor ik van wal steek wil ik eerst al mijn NIEUWE VOLGERS WELKOM heten leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden wat gezellig en ja we zijn precies op de helft nu dus wie volgt..................
en zoals ze op de markt zeggen wie maakt me los, want ik kan je zeggen het is de moeite waard.
Nou jullie zullen het ook wel hebben gemerkt het is koud buiten brrrrr en daar houdt Joland helemaal niet van dus ik hoop dat het maar weer gauw voorbij is of dat het hier bij blijft, want die witte boel hoeft niet van mij.
En ja dan nu mijn kaartje zoals ik al zei typisch voor een man een auto en een mooie dame ja dat kom je wel tegen hoor op die mannen afdelingen posters met mooie dames zullen we maar zeggen hihi.Wil dit maal meedoen met de challenges van de NKU en HH-BLOG en dat is een verjaardagskaart en een mannenkaart en dus twee vliegen in 1 klap zullen we maar zeggen.
Ik ga weer is een rondje bloggen en zeg tot de volgende keer. Liefsssssssssssss Jolanda

                                                  XXX

19 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtige mannen kaart, je hebt prachtige kleuren gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende mannenkaart, inderdaad vrouwen en auto's en de mannen zijn stil (of net niet). Vrolijke kleuren ook. En dat wit spul daarbuiten, zo vanachter het raam kan ik daar wel van genieten.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw Jolanda zo een kaart zou menig man willen krijgen, ik vind hem helemaal super gelukt, echt een prachtige mannenkaart heb je gemaakt. Super.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is je kleindochter Jolanda, wat een scheetje om te zien,je kaart voor een man is prachtig hoor, wat een leuke stempel heb je gebruikt en zo gaaf gekleurd, menig man zou rode koontjes krijgen met zo.n kaart in zijn hand.Prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige mannenkaart, heel erg leuk gedaan STOER en toch vrolijk!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een echte mannenkaart heb je gemaakt,leuk zo met die kleurtjes .voor mij hoeft het ook niet te sneeuwen hoor.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en vrolijke mannenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart stempel ja... echt iets voor een man ;-)

    Leuk dat je meedoet met de challenge op het hobbyhome-hobbyartikelen blog!

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gaaf kaartje Jolanda
    Super leuk dat je weer meedoet met de Hobbyhome Challenge
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een echte topper Jolanda! Zo mooi verwerkt en schitterende kleuren, echt helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende mannenkaart
    ja auto's en mooie vrouwen doen het altijd goed bij de mannen
    dus hier scoor je wel mee

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart voor een man. Erg mooi ingekleurd ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful card Jolanda:) Gorgeous stamps and lovely papers:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke afbeelding Jolanda, mooie kaart ook, bedankt voor je deelname bij de NKU, veel succes.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergaaf deze kaart voor een man! Jij brengt goede ideetjes bij ons over. Dank je wel daarvoor. Want ik vind het altijd zo moeilijk om te verzinnen en te maken.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan, Jootje

    Is die voor je manneke?
    Leafsssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige mannenkaart Jolanda, leuk dat je meedoet met de challenge van HobbyHome.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda