Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 6 december 2012

Tag/Label kaart


En zo zie je maar weer Sinterklaas is weg en de eerste kerstkaarten heb ik alweer binnen ja ik moet nog gaan beginnen met schrijven, maar ja kaartjes maken is ook zo leuk dat ik haast niet aan schrijven toekomt. Misschien een idee voor komend jaar dat als ik een kerstkaart maakt ook gelijk maar schrijft dan ligt het lekker allemaal klaar;). Heb ditmaal een tag/label kaart gemaakt en wil deze mee laten doen bij HH-Blog waar de opdracht luid maak een tag/label kaart en nu dit is hem dan geworden.
Ga in ieder geval vanavond aan het schrijven van me kaartjes beginnen, want ik wil ze toch met het weekend op de post doen en ja als we de weermannen moeten geloven dan gaat dat een wit weekend worden eerst morgen nog een late dienst draaien (en ja laat me lekker wegbrengen naar het werk),want vandaag was het me vrije dag en morgen heb me mannetje een vrije dag lekker geregeld hebben we dat hihi.Nou genoeg geklets ga gelijk nog ff een rondje maken bij jullie, want het pad is nog redelijk schoon hier en zeg ik tot gauw maar weer en alvast een heel fijn weekend gewenst. Liefs Jolanda

                                                           XXX                                                        

11 opmerkingen:

  1. Hij is heel erg mooi geworden Jo, nou ik wacht af wat voor moois ik op mijn deurmat krijg....
    Fijn weekend terug liefs ghea
    ps wat een mooie foto van Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende tag/label heb je gemaakt Jolanda, ik vind hem helemaal super en eh ik moet ook nog alles schrijven hoor. Vind ik altijd het vervelendste klusje van kaarten sturen maar goed zonder adres erop maak je het de postbode ook zo moeilijk hé.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend label Jolanda
    leuk dat je weer meedoet met de hobbyhome Challenge

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer prachtig uit Jolanda! Een hele mooie tag! Leuke kleuren papier en natuurlijk de details, klok,afdruk zo mooi ingekleurd, supermooi!
    We wachten de sneeuwstorm maar gewoon af, wie weet valt het mee en anders heeft het ook wel wat! Vandaag ook al een hele witte wereld, erg gezellig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is gaaf! Supermooi en alles zo mooi op elkaar afgestemd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb geen Sinterklaas gevierd Jolanda, Klaas is mijn deur voorbij gegaan, ik doe het met de Kerst,wat is je kleindochter een schatje zeg, ze groeit al lekker, mooi kindje hoor.
    Als jij nu af en toe een foto plaatst dan zien wij Vera [heb ik toch goed?] groeien.
    Nu je tag, ook belangrijk om daar aandacht aan te geven, ik vind hem prachtig, het is zoals Cindy zegt, alles klopt bij elkaar.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit schitterend gemaakt Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige label is het geworden hoor!!!! Supergaaf en leuk dat je meedoet bij ons HH-blog. Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig label en mooi opgevuld zo :)
    Dankjewel voor het meedoen aan de hobby home challenge.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda