Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 2 december 2012

Lekker ontspannen


Hoi allemaal ben weer lekker aan de freubel geweest en een kaartje gemaakt met een afdrukje uit de oude doos. Ja ach als je die schoenendoos na kijkt met al die afdrukjes  och meiden je wil niet weten wat daar nog allemaal in zit kan zeker tot mijn Vut/Pensioentje wel vooruit en ja en dan toch iedere keer maar weer naar die beurzen toe waar ligt dat toch aan dan (hihihi).Wil ditmaal me kaartje mee laten doen met de DML waar de opdracht luidde blauw/wit en ja dit is het geworden.
Kijk eens hoe heerlijk zij ontspannen ligt op op haar wolkje wou dat ik ook is zo kon liggen en alles gade slaan wat er om ons heen gebeurt, maar ach heerlijk met mijn beentjes op de bank hangen en een plaid om me heen met kat op schoot en dan ook nog is een heerlijke mok thee met een suske en wiske in de hand nou kan je zeggen je hebt geen kind meer aan me en dat is voor mij ook  net ontspannen hangen op een wolkje.
Wil jullie weer bedanken voor de lieve berichtjes op mijn vorige kaartje, want daar wordt deze meid iedere keer weer blij van. Zou zeggen tot een volgende keer. Liefssssssssssss Jolanda

                                                    XXX                                                                

10 opmerkingen:

  1. Wat een origineel kaartje heb je gemaakt!!! Hij ziet er fantastisch uit en valt meteen op...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje Jolanda
    Mooi die kleuren
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel lief uit Jolanda, heel leuk gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Jolanda, je hebt er een plaatje van gemaakt, mooi gekleurd, ja en ik zou ook weleens van boven naar beneden willen kijken naar de mierenhoop van mensen beneden. Hoe gaat het met de kleine? Gaat alles naar wens.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is die schitterend Jolanda, ik vind hem ook qua kleur ook zo prachtig. Echt een toppertje meis. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke mooie kaart, mooie kleuren, leuk ook die bling bling op de kaart.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer z n lief kaartje mooi ingekleurd een toppertje weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda