Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 17 juni 2012

Bruin/Rose

Goedemorgen hier was ik weer gisteren gezellig een kaartje gemaakt in bruin/rose en yes hij is klaar en ik wil de kaart mee laten doen met http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/ want de kleur moest zijn je raad het bruin/rose, maar ik laat de kaart ook meedoen met http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/ want daar moest je naar aanleiding van de skechts een kaart maken en heb dus nu twee vliegen in een klap hoop ik hihi. Moet eerst maar eens zien of ik mezelf wel door kan linken, want als je dat nog niet veel heb gedaan dan wil het wel eens verkeerd gaan, maar aanhouder wint zullen we maar zeggen. Wens jullie een hele fijne zondag toe en tot gauw hier op het blog. 

Groetjessssssssssssssssssssss

17 opmerkingen:

  1. Wauw jolanda, wat is je kaart mooi geworden zeg. Helemaal toppie! Jij ook een hele fijne zondag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een lieverdje is dit zeg!!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda je bent snel van de partij!
    Erg leuk is jouw uitwerking van de sketch.
    Echt een "liefje" hoor.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van NKU.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Jolanda,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje hoor

    bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaartje Jolanda !
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Leuk dat je meedoet bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieffie Jolanda

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww wat een plaatje om te zien, wat een lief papier.
    En van die leuke kleuren I LOVE IT mooi gedaan hoor Jo
    Fijne dag verders liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart geworden Jolanda mooi gekleurd lief stempeltje een heel lief kaartje groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Jolanda,mooie kleuren. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    het linken is in ieder geval goed gelukt:0) Je kaart vind ik ook helemaal geslaagd! Leuk dat je meedoet met de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! De sketch heb je erg mooi uitgewerkt. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het doorlinken is goed gelukt Jolanda, krijg hem mooi in beeld, mooi gemaakt hoor en leuk dat je meedoet bij de NKU. Veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat heb je de sketch leuk gebruikt zeg, super gedaan!Leuk dat je meedoet bij het NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda