Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 28 mei 2012

                                          EINDELIJK KLAAR
                                        Goedemorgen allemaal

Vandaag is het eindelijk zover mijn Magnolia Clubdagproject is klaar. Het heb veel zweetdruppeltjes gekost, want ja een normaal mens vertoeft buiten en ik heb lekker binnen gezeten dus ppppffff en dat was warm hihi.
Ik vond het een hele uitdaging om te maken en durf dus nu best te zeggen dat ik er erg trots op ben. Wacht met spanning jullie reacties af en voor nu ga lekker genieten van de zon, want als je de weermannen/vrouwen mag geloven kan dit wel eens de laaste mooie dag zijn. Groetjesssssssss en tot gauw.

10 opmerkingen:

  1. Met recht een project waar je trots op mag zijn!!! Wat een werk zal dit geweest zijn maar ja, het resultaat is dan ook schitterend!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Jolanda,wat heb je dit schitterend gemaakt meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee leave Jolanda,

    In één woord; Schitterend!!
    mag je met recht trots op zijn.

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem helemaal te gek geworden;echt een prachtstuk
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda wat een prachtige bureau kalender heb je gemaakt. Echt schitterend en leuk zo met de koe erbij.Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,hij is je zweetdruppeltjes waard hoor!En het is toch zo'n eeuwigdurende kalender dus je hebt er erg lang plezier van.Ik vind vooral dat koetje erbij erg grappig,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry dat ik zo laat reageer, ik ben bijna niet online
    geweest druk druk druk.
    Maar was is ie schitterend geworden, een plaatje dat heb je goed gedaan Jo ben trots op je.
    Fijn weekend liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart gemaakt!!!!!

    groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is heel mooi geworden!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda