Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 13 februari 2012

                                     HAPPY VALENTINE
Goedemorgen Bloggers
 
Vandaag maar is een makkelijk en vlug kaartje gemaakt omdat het
bijna valentijnsdag is en met zulke vrolijke kleurtjes worden we van
zelf weer blij. Heb wat swirls gebruikt en geembosd en een afdruk  
je van penny black. Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.    
 Een fijne dag allemaal met wat je gaat doen en tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje Jolanda

    Groetjessssss Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg kleurrijk valetijnskaartje, heel leuk Jo
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb even bij jou gekeken jij hebt inderdaad die strakke vierkante lijntjes er niet om heen ik denk dat het ligt aan waar jij je blog maakt ik bedoel dus je ontwerper ervan jij hebt hem ook in drie kolommen en ik in twee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was al even niet langs geweest hier op jouw blog, maar wip nu even langs. Wat heb je weer een leuke kaarten gemaakt. Je valentijnskaart is een beauty. Prachtig.
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda